Odpowiedzi

2009-11-17T19:12:50+01:00
Dane :
U (napięcie) = 220V
R(opór) = 0,4 (omów)
szukane :
I (natężenie) = ?

R=U/I
IR = U
I = U/R

I = 220V/ 0,4V/A
I = 550 A

odp. Prąd ma natężenie 550 A
3 3 3
  • raie
  • Rozwiązujący
2009-11-17T19:13:38+01:00
Napięcie u=220v
opór r=0,4 omów
r=u/i więc i=u/r
i=220/0,4=550A
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:18:16+01:00
Dane: szukane: wzór:
U=napięcie=220V I=? I=U:R
R=opór elektryczny=0,4k oma

rozwiązanie:
0,4*1000=400 omów
I=220V:400 omów=0,55A

Natężenie prądu wynosi 0,55 ampera.

pozdro;]
6 4 6