Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:08:30+01:00
Henryk Walezy
Stefan Batory
Zygmunt III Waza
Władysław IV Waza
2009-11-17T19:10:40+01:00
Stefan Batory
Zygmunt III
Henryk Walezy
Władysław IV
i daję jeszcze do wyboru do koloru : )
Michał Korybut Wiśniowiecki
Jan II Kazimierz

2009-11-17T20:32:13+01:00
Henry Walezy, król Polski w latach 1574-1575
Anna Jagiellonka, król Polski w latach 1575-1596
Stefan Batory, król Polski w latach 1576-1586
Zygmunt III Waza, król Polski w latach 1587-1632

Jakby trzeba było więcej to pisać;)