Odpowiedzi

2009-11-17T19:11:13+01:00
√98 +√72 = 7√2+6√2=13√2

98 | 2
49 | 7
7 | 7
1

√98=7√2


72 | 2
36 | 2
18 | 2
9 | 3
3 | 3
1

√72=6√2
13 4 13
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:13:01+01:00
√98+√72=√49x2+√36x2=7√2+6√2


Najpierw trzeba sobie to rozpisać tak jak ja aby móc wyciągną czynnik przed pierwiastek. To jest odp 1 ponieważ jak bym napisała odwrotnie te liczby pod pierwiastkiem wyszedł by odwrotny wynik:D

*Może coś zrozumiesz:P
17 2 17