Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:10:30+01:00
Pewnego dnia na meczu graliśmy bardzo dobrzze pokonywaliśmy rywali i dotarlismy do finalu.
w finale bylismy natchnieni chcilismy zdobyc sowje trofeum lecz na drodze stanęła nam inna bardzo dobra druzyna.
do przerwy było 1:1 lecz po przerwie rywale wzięli sie do strej gry strzelili nam gola na 2:1 ale potrafilismy odrobic straty,potem po szybkiej akcij w końcówce strzelilismy gola i wygralismy.
tą chwile na zawsze zapamiętam ;D
1 5 1
2009-11-17T19:13:41+01:00
13.06.08r.
Dziś o 7.00 wypłynęliśmy skompletowaną załogą na Ocean Atlantycki. Zamierzamy pójść śladami Krzysztofa Kolumba. Jak do tej pory nie spotkały nas żadne utrudnienia. Jest godzina 12.00. Pogoda w nie najgorszym stanie. Całość załogi zwarta i gotowa do pracy. Jesteśmy przygotowani na każdą sytuację.


To jest kawałek pracy dalej możesz napisać np. dzień drugi itd
Pozdrawiam :D Mam nadzieję, ze choć w częsći pomogłam :))
1 5 1
2009-11-17T22:29:15+01:00
Witaj mój kochany pamiętniku, dziś jest piękny niezwykły dzień. Idę na koncert Avril Lavigne tak długo na to czekałam, prawie całą noc nie spałam. Znam chyba jej wszystkie piosenki na pamięć. Jej życie prywatne to też nie jest dla mnie tajemnie. Ok lecę sie przygotowywać zaraz przyjdzie do mnie Ewka!!:))
paaaa;**