Odpowiedz na pytania:
1.Siła zastępująca działanie kilku sił to ...
2.Przebieg następującychpo sobie zjawisk to ...
3.Cecha ciał możliwa do zaobserwowania podczas zgniatania plasteliny to ...
4.Cecha ciał, którą można zaobserwowac podczas kruszenia np. kredy to ...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:15:38+01:00
1.siła wypadkowa
2.proces fizyczny
3.plastyczność
4.kruchość

POZDRO
2009-11-17T19:16:19+01:00
1.siła zastępująca działanie kilku sił to siła wypadkowa.
2.przebieg następujących po sobie zjawisk to ?????? nie widze obrazu?? moze byc sila: równoważaca .
3. Nawet podczas zmiany kształtu, nie zmieniaja swojej objetosci ;]]
4.kruchość:0
niewiem czy dobrzE!!
2009-11-17T19:17:25+01:00
1 wypadkowa
2
3.łatwa zmiana kształtu czyli plastycznosc
4.kruchosć