Odpowiedzi

2009-11-17T19:12:17+01:00
180 stopni - 30 stopni = 150 stopni ( i oczywiście jeszcze 30 stopni inne)
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:12:47+01:00
Kąt do niego przyległy będzie miał miarę 150 stopni.
Kąt wierzchołkowy 30 stopni.
I kąt wierzchołkowy do 150 również będzie miał 150.

Tak samo będzie przy drugiej prostej.
7 4 7
2009-11-17T19:14:19+01:00
Jeżeli prosta a przecina dwie proste równoległe a i b to powstają kąty odpowiadające i naprzemianległe. Prosta a z prostą c tworzy kąt 30 stopni i 150 stopni, analogicznie z prostą b.
4 3 4