Odpowiedzi

2009-11-17T19:17:33+01:00
Piramida a na niej potrawy np. tortilla, zapiekanka, chilii z wołowiny ;)
2009-11-17T19:31:10+01:00
Na gaztce o kuchni meksykanskiej powinno znajdowac sie :
* glowny tytul na gorze
pod tytulem duzy rysunek papryczek czili ( gdyz jest to typowe dla tgo rodzaju kuchni)
i z boku kolo tego rysunku napisac histori kuchni i powyminiac kilka typowuych potraw
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:41:12+01:00
Facet
i obok niego Chilaquiles ,obok papryczki chili , nachos i Salsa
i poumieszczać to obok meksykana albo na jego rękach i obraz gotowy :D