Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:18:14+01:00
1)27cm/3=9
P=a²√3/4
P=9²√3/4
P=81√3/4
P=20,25√3
2)h=a√3/2
a√3/2=h *2
a√3=2h /√3
a=2h/√3
a=2*12√3/√3
a=12
OB.=12*3=36
nie wiem jak zrobić 3
2009-11-17T19:19:09+01:00
Zad1
l= 3a
27;3= a
9=a

p=a do kwadratu razy pierwiastek z 3/4
p= 81razy pierwiastek z trzech/4

zad2
h= 12 √3
12 √3 =a√3 /2 wszystko mnożymy razy 2
24√3 = a√3 /√3
24=a
l=3a
l= 3x24
l=72