Odpowiedzi

2009-11-17T19:13:57+01:00
1km=1000m
1h=3600 s

więc:

70km/h= 70*1000/3600= ....m/s
1 5 1
2009-11-17T19:14:02+01:00
(70 * 1000) / 3600 = 19,44 m/s

1000 bo kilometr ma 100 metrów
3600 bo godzina ma 3600 sekund
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:15:23+01:00
Km zamieniasz na metry a godziny na sekundy.

Np 3,6 km/h = 3600metrów/3600 sekund = 1m/s

70 km/h = 70 000 metrów / 3600 sekund = około 19,5 m/s ( dokładniej to 19,(4) - 4 jest w okresie)
1 4 1