Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:23:33+01:00
Profilaktyka chorób to inaczej zapobieganie tym chorobom. Polega na podawaniu witamin, wzmacnianiu organizmu, szybkim wykrywaniu chorób i zaleczaniu ich w zarodku.
2009-11-17T19:28:03+01:00
Profilaktyka to zapobieganie chorobom np profilaktyka grypy polega na unikaniu kontaktów z osobami chorymi oraz na ciepłym ubieraniu sie
2009-11-17T19:38:12+01:00
Jest to zwalczanie chorób.lecznie ich itp :)

Ja to dobrze myalem ; ]