Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:25:57+01:00
Uwazam ze mozliwa jest przyjazń człowieka starego z młodym. Moga oni mieć wspólne poglady na swit i wspólne zainteresowania pomimo znaczacej róznicy wieku jak w powiesci "Stary człowiek i morze". W tej powiesci widzimy przyjazń głównego bohatera staregp rybaka z młodym chłopcem.
2009-11-17T19:25:56+01:00
Uważam że możliwa jest przyjażń młodego i starego człowieka,możemy nawet to potwierdzic na przykladzie książki stary czlowiek i moze.przyjezn tak jak i miłość nie zna wieku ani godziny.nie powinniśmy oceniac ludzi po wygladzie ale po tym co mają w sercu i jaki mają charakte5