Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:26:34+01:00
3m(m-4)(5m+2)-m(2m+3)(4-3m)= 3m(5m²+2m-20m-8)-m(8m-6m+12-9m)=
15m³+6m²-60m²-24m-8m²+6m²-12m+9m²=
15m³-47m²-36m
2009-11-17T19:27:13+01:00
3m(m-4)(5m+2)-m(2m+3)(4-3m)=
= (3m²-12m)(5m+2)-(2m²+3m)(4-3m)=
=15m³+6m²-60m²-24m-(8m²-6m³+12m-9m²)=
=15m³-54m²-24m+m²-6m³+12m=
=9m³-53m²-12m
2009-11-17T19:28:02+01:00
3m(m-4)(5m+2) -m(2m+3)(4-3m)= 3m*5m+2m-20m-8-m*8m-6m+12-9m=15m+2m-20m-8-8m2(kwadrat)-6m+12-9m=4-8m2