Odpowiedzi

2009-11-17T19:24:29+01:00
Duże obszary leśne nazywamy płucami ziemi, ponieważ drzewa produkują tlen (biorą udział w procesie fotosyntezy).
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:25:37+01:00
Bo drzewa produkują tlen z dwutlenku węgla oczyszczają więc powietrze na ziemi , im ich wiecej tym powietrze jest lepiej oczyszczone, mozna wiec powiedziec w przenosni ze ziemia nimi oddycha, ze sa plucami ziemi
16 4 16