Odpowiedzi

2009-11-17T19:29:06+01:00
1.Była dziewicą, żyła bez grzechu, została wybrana przez Boga na matkę Jezusa. Więc jest matką wszystkich ludzi na Ziemi. ;)
2.adoracja Maryi, Matki Jezusa praktykowana przede wszystkim w części kościołów chrześcijańskich, szczególnie - w katolicyzmie oraz prawosławiu.
Pozdrawiam;)mam nadzieję że jest okey;))
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:15:04+01:00
1. Współczesny Kościół składa hołd Maryi, ponieważ uznawana jest Ona za Matkę Pana Jezusa. Nieskazitelną i najczystszą kobietę, jaka żyła kiedykolwiek na świecie. Ona też (wg nauki KK) ma nam wyjednać łaski, uprosić je u Jezusa Chrystusa.
2. Kult maryjny przejawia się przede wszystkim i nade wszystko w pielgrzymowaniu. Co roku w sierpniu na Jasną Górę pielgrzymują różni ludzie, z różnych stron naszego kraju, aby przez krótki moment być [rzy tronie Matki Boskiej. Innymi dowodami na to, że kult Maryjny jest bardzo powszechny jest m.in. odmawianie różańca (gł. październik), nabożeństwa majowe (tzw. "majówki"). Liczne litanie i modlitwy kierowne do naszej najlepszej Matki z wiarą i ufnością, że zostaną wysłuchane.
15 3 15
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:52:34+01:00
Ponieważ jest ona mamą Jezusa Chrystusa.

Codzienna modlitwa , majówki , różaniec.
8 3 8