Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T19:35:12+01:00
A)
P=TTr²
P=TT4²
P'16TT

b)
P=TTr²
P=TT5²
P=25TT

c)
P=TTr²
P=TT4²
P'16TT

d)
P=TTr²
P=TT3²
P=9TT



Zad 2
P=TTr²
P=TT4²
P'16TT

P=8²
P=64

64-48=16-x
64-100%

x=64×16÷100
x=10,24%
2 3 2
2009-11-17T19:42:38+01:00
A) Pole kwadratu:
P=a²
P=8²
P=64
odp Pole kwadratu wynosi 64

b) Pole prostokąta:
P=a*b
P=10*12
P=120
odp: Pole prostokąta wynosi 120

c) Pole równoległoboku:
P=a*h
P=14*8
P=112
odp Pole równoległoboku wynosi 112

d) Pole trapezu:
P=1/2(a+b)*h
P=1/2(8+12)*6
P=60
odp: Pole trapezu wynosi 60
1 5 1
2009-11-17T20:26:26+01:00
A)
r=4
P₁=πr²=16*3,14=50,24
P₂=8*8=64
64-50,24=13,76
(13,76/64) *100%=21,5%
b)P₁=25*3,14=75,8
P₂=10*12=120
120-75,8=44,2
(44,2/120)*100%=36,8%
c)P₁=16*3,14=50,24
P₂= 8*14=104
104-50,24=53,76 ← 51,6%
2 4 2