Odpowiedzi

2009-11-17T20:25:19+01:00
Pozdrawiamy Ciebie, święty Mikołaju!
Pozdrawiamy Ciebie, święty Mikołaju!
Dziś prezentów dużo masz
i za chwilę nam je dasz,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!
Dziś prezentów dużo masz
i za chwilę nam je dasz,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!

Kogo spytasz dziś pacierza, Mikołaju?
Komu rózgę dzisiaj dasz, Mikołaju?
Komu powiesz miłe słowa,
każesz w brodę pocałować,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!
Komu powiesz miłe słowa,
każesz w brodę pocałować,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!

Pozdrawiamy Ciebie, święty Mikołaju!
Pozdrawiamy Ciebie, święty Mikołaju!
I dajemy ci w podzięce
sto uśmiechów w tej piosence,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!
I dajemy ci w podzięce
sto uśmiechów w tej piosence,
bo ty dobre serce masz, Mikołaju!
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:05:29+01:00
Zwrotka:
Kiedy za oknami, w śniegu zasną drzewa,
Kiedy nad polami, wiatr o zimie śpiewa.
Refren:
Przyjedź do nas Mikołaju , Mikołaju
Z workiem jak to niebo,
Przywieź radość i zabawki dla nas dla każdego.
Przyjedź do nas Mikołaju, Mikołaju
Na saniach srebrzystych, niech Ci gwiazdy drogę wskażą
Drogę wskażą, gdzie czekamy wszyscy, gdzie czekamy wszyscy.
Zwrotka:
Usiądź pod choinką porozmawiaj z nami
I tak jak się śniło obdziel podarkami.
Refren:
Przyjedź do nas Mikołaju , Mikołaju
Z workiem jak to niebo,
Przywieź radość i zabawki dla nas dla każdego.
Przyjedź do nas Mikołaju, Mikołaju
Na saniach srebrzystych, niech Ci gwiazdy drogę wskażą
Drogę wskażą, gdzie czekamy wszyscy, gdzie czekamy wszyscy.

5 4 5