Odpowiedzi

2009-11-17T19:30:35+01:00
1.dobre i złe uczynki
2.pomoc ludziom
3.jak się żyło (co niedziele do kościoła)
4.wiara
5.wszystko co zrobiliśmy
2009-11-17T19:31:18+01:00
Mianowicie ja napisałabym tak :
Moim zdaniem w Sądzie ostatecznym zwanym też sądem Bożym ważne będą przede wszystkim nasze dobre i złe uczynki.Myślę że w tym sądzie będą postrzegane nasze zachowanie. Oczywiście sądzę że w Sądzie ostatecznym Bóg będzie postrzegał jakimi ludźmi byliśmy i co zrobiliśmy ważne w swoim życiu :)))

proszę o punkty !
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:43:17+01:00
Moim zdaniem na sądzie ostatecznym będą liczyć się nasze uczynki w szczególności uczynki miłosierdzia względem duszy i względem ciała; wypełnianie woli Bożej; przestrzeganie przykazań Bożych; oraz to jak poświęcaliśmy każdy nasz dzień na pomoc bliźnim i to co dla nas było ważne w życiu czy na pierwszym planie byłam "ja" czy Bóg.