1.W czym przejawiało się Bóstwo Pana Jezusa?
2.W czym przejawiło się człowieczeństwo Pana Jezusa?
3.Czego nauczył Pan Jezus o Królestwie Bożym?
4.Czego żąda od wszystkich zaproszonych do Królestwa Bożego?
5.Jaką wiadomość przekazał Pan Jezus, który ,,zastąpił do piekła” przebywającym tam duszom?
6.Czym jest dla nas zmartwychwstanie Pana Jezusa?
7.Na czym polega jego wniebowstąpienie?
8.Co czyni dla nas Pan Jezus ,,zasiadający po prawicy Boga Ojca”?
9.Na czym będzie polegał Sąd Ostateczny?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:12:24+01:00
Cześć;]

1.Jezus pochodzi od Boga-argument- czynił cuda,np. przemiania chleba i wina w cialo i krew, rozmnożenie chleba i ryb na pustkowiu

2.Jezus byl również człowiekiem-argument-tak jak my odczuwał ból. głód

3. Nauczyl nas, że jeśli bedziemy zyli w jedności z Bogiem, przestrzegali przykazania itp. to trafimy do Królestwa Bożego i bedziemy tam z Panem

4. Żąda, aby kazdy mógł być przykładem do naśladowania. Musi żyć w czystości duchowej i przestrzegać przykazania.

5. nie jestem pewna - że na to zasłużyli życiem na ziemii.

6. Zmartwychwstanie Jezusa Chrystusa jest dla nas czymś bardzo ważnym. Jest to cud i dowód na to, że istnieje życie po śmierci i w nagrode za prawidłowe życie na ziemii czeka nas zmartwychwstanie.

7.polega na tym, że po życiu na ziemii wstępujemy do nieba i czeka nas spotkanie z Bogiem.

8.nie bardzo wiem jak odp. sorka; p

9.będzie to podsumowanie czynów z całego naszego życia.

mam nadzieje, że coś pomogłam;D
8 3 8
2009-11-17T20:38:28+01:00
1.jezus byl synem bozym,majacym wladze nad demonami i zyywiolami,czynil cuda
2.jezus byl synem czlowieczym zrodzonym z niewiasty,byl tak jak kazdy z nas.
3.ze krolestwo boze jest nieskonczenie dobre,ostatni beda tam pierwszymi i kazdy ma szanse sie tam dostac.4.pragnie by ludzie ci kochali boga i byli milosierni.5.oswiadcza duszom,ze ludzie zostali zbawieni i maja szanse i otwarta droge do nieba.6.zmartwychwstanie jezusa jest dla nas wyrazem jego zwyciestwa nad pieklem i smiercia oraz boskosci.7.wniebowstapienie to wziecie duszy i ciala do nieba.8.wstawia sie za nas u boga i wyprasza potrzebne laski.9.jezus stapi na ziemie by oddzielic zlych od dobrych i zniszczyc ostatecznie szatana
1 5 1