Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:36:48+01:00
- utworzenie partii NSDAP która zapowiadała :
* rewizję postanowień traktatu wersalskiego
* likwidację żydów
- nie udany pucz (zamach stanu) w Bawarii w 1923 celem było przejęcie władzy
- z biegiem czasu NSDAP i jego ideologia zyskują coraz większe poparcie wśród Niemieckiego społeczeństwa
- NSDAP wygrywa wybory i wchodzi do rządu
- 30 stycznia 1933 A. Hitler zostaje kanclerzem III Rzeszy
11 3 11
2009-11-17T19:36:46+01:00
No generalnie hitler na początku był biedakiem którego jedzenie przysyłała mu mama, utrzymywał się z malowania pocztówek, od dziecka interesował się wojną, wstąpił po jakimś czasie do armii i cóż czynił coraz większe postępy.

cóż przedstawiłem ci jego początki w skrócie
10 2 10