Odpowiedzi

2009-11-17T19:46:32+01:00
Nie wiem czy o to chodzi,ale tak:
7n+1 podzielić przez 7= n+1/7
7n+3 podzielić przez 7= n+3/7
7n+7 podzielić przez 7= n+1
7n+9 podzielić przez 7= n+1 i 2/9
7n+30 podzielić przez 7=n+4 i 1/15
7b+71 podzielić przez 7=b+10 i 1/7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:32:38+01:00
7n+1/7 = n+1, reszta 1
7n+3/7 = n=3/7, reszta 3
7n+7/7 = n, reszta 0
7n+9/7 = n+9/7= n+ 1i2/7, reszta 2
7n+30 = n+30\7=n+4i2/7, reszta 2
7n+71 = n+71/7=n+10i1/7, reszta 1