Odpowiedzi

2009-11-17T19:36:37+01:00
Ponieważ ona pokazuje nam jak mamy żyć .To jedyna księga ,w której możemy znalezdz wszystkie odpowiedzi tylko najpierw trzeba w to uwierzyć.
31 3 31
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:12:41+01:00
Biblia odegrała wyjątkową i bardzo wielką rolę w życiu ludzkości ponieważ, daje przykład dla życia wielu ludzi.
Dawała przykład życia zgodnego z wiarą w Boga.
Biblia naucza jak żyć zgodnie z przykazaniami Bożymi.
Jest tam opisane wiele sytuacji w których ludzie nie tracili wiary w Boga i bardzo często ponosili za to ogromną cenę.
Biblia daje wiele przykładów gdzie Bóg dokonuje cudów.
Bóg nakazuje nam wierzyć w Siebie i swoje cuda.
Każe nam także czekać na koniec świata,który ma niedługo nadejść i zbawić ludzkość.
W taki sposób Bóg okazuje nam swoją miłość.
35 4 35