Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T19:34:12+01:00
W Polsce nie występuje forma lodowca , ponieważ jak wiadomo w naszym kraju występuję 4-pory roku : Lato , Wiosna, Jesień i Zima , a więc gdy nadeszło by lato stopiło by to , i ni przetrwało przez cały rok . I dlatego nie maa !!
8 3 8
2009-11-17T20:26:31+01:00
Jak się dowiedział się kiedyś na lekcjach że w Polsce 3 lodowce. W południowopolskim, środkowopolskim, północnopolskim. Ale niestety Ci nie powiem czemu ale pani tylko mówiła że coś takiego występuje:)
Ale jakbym nie wiedziała tego z lekcji to bym sie zgodziła z wypowiedzią pierwszej osoby.
Pozdrawiam:)
3 2 3