Napisz rozwinięcie dziesiętne ułamków.W ułamkach,które mają rozwinięcie dziesiętne nieskończone zaznacz okres.Gdy jest np.
3 5/12 oznacza to,że jest to trzy całe i pięć dwunastych.

3 5/12=
4 9/64=
127 5/9=
17 8/15=
19 15/25=
1 5/6=
8 45/125=
99 12/25=

3

Odpowiedzi

2009-11-17T19:43:35+01:00
3 5/12=3,41(6)
4 9/64=4,140625
127 5/9=127,(5)
17 8/15=17,03(5)
19 15/25=19,6
1 5/6=1,8(3)
8 45/125=8,36
99 12/25=99,48
1 5 1
2009-11-17T19:45:51+01:00
3 5/12=41/12=3,41(6)
4 9/64=265/64=4,140625
127 5/9=1148/9=127,5555556
17 8/15=263/15=17,5(3)
19 15/25=490/25=19,6
1 5/6=11/6=1,8(3)
8 45/125=1045/125=8,36
99 12/25=2487/25=99,48
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:56:28+01:00
3 5/12=3,41(6)
4 9/64=4,140625
127 5/9=127,(5)
17 8/15=17,5(3)
19 15/25=19,6
1 5/6=1,8(3)
8 45/125=8,36
99 12/25=99,48