Które z obyczajów rycerskich przetrwaly do dzis?
(wymienic, opisac dzisiejsza forme)


To sa te obyczaje, ktpre pomoga w napisaniu:
1. Ślubowanie rycerskie damie serca
2. Pasowanie na rycerza
3. Ułaskawienie skazanego
4. Wiazd do miasta
5. Nietykalnosc posla
6. Przebieg walki
7. Słowo rycerskie



Z lektury Krzyzacy


Z góry dziekuje <333

2

Odpowiedzi

2009-11-17T19:44:39+01:00
Moim zdaniem żadne bo w dzisiejszych czasach nie ejst tak jak keidys. :)Aler kazdy ma swoje zdanie
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:57:34+01:00
1. ślub, tak jak kiedyś i dziś pan młody ślubuje damie iż będzie jej wierny do końca życia, że jej nie opuści itd.

3. Sąd, dzisiaj ludzie oskarżeni o jakiś czyn trafiają do sądu i mogą zostać skazani lub uniewinnieni (chodzi o to uniewinnienie).



1 1 1