Odpowiedzi

2009-11-17T19:50:12+01:00
Ale o jakie skale ci chodzi? bo nie wiem...
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:18:30+01:00
ZAŁÓŻMY ŻE MASZ TAKĄ SKALĘ 1:5000000 podam ci najprostszy sposób:
1cm-5000000cm 1cm-50000m -skreślasz dwa zera 1cm-50km-skreślasz trzy zera W sumie od razu skreślasz pięć zer 1:50-i to następna skala zaś liniowa to mamy odległość 1 cm wtedy na początku dajemy 0 no a potem skalę rzeczywistą 50km gdy narysujesz 2- centymetrową podziałkę to mnorzysz liczbę przez 2 np 2×50km=100km