Odpowiedzi

2009-11-17T19:58:33+01:00
Państwo to ja znaczy,że w państwie mieszkają ludzie tacy jak ja
król słońca znaczy to coś o Bogu np. Heliosie
złota klatka znaczy to może kojarzyć się z czymś dobrym i złym
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:09:26+01:00
1)tez zwrot oznacza:władca decyduje i podejmuje decyzje samodzielnie, co on podejmie nikt nirem ma prawa sie temu sprzeciwic!
2) bóg np.Helios ludzie którzy wyznawali religie politeizmiczną(czy jakoś tak) wierzyli w wielu bogów takich jak np. Helios
3)niewiem!!!
4 3 4