Odpowiedzi

2009-11-17T19:49:12+01:00
Zad.1.
r = 3π

l = 2πr = 6π²
P = πr² = 3π³

Zad.2.
P = 16π

πr² = 16π
r = 4
l = 2πr = 8π
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:50:50+01:00
1.
Obwód = 2πr
Ob = 2π3
Ob = 6π

Pole = πr do pot. 2
P = π3 do pot. 2
P = 9π

2.
P = 16π
P = πr do pot. 2
πr do pot. 2 = 16π
r do pot. 2 = 16 / *√
r = √16
r = 4

Ob = 2πr
Ob = 2π4
Ob = 8π
2009-11-17T19:52:55+01:00
1)
Obliczam obwód:
l=2πr
l=2π×3π
l=6π²

Obliczam pole:
P=πr²
p=π(3π)²
P=9π³

2)
πr²=16π [ ÷π
r²=16
r=√16
r= 4

l=2πr
l=2π4
l=8π