Odpowiedzi

2009-11-17T20:19:38+01:00
Obszary rolnicze w Brazylii występują w pasie wybrzeża i w południowo-wschodniej części Wyżyny Brazylijskiej poniewaz na tych terenach wystepuje najżyźniejsza gleba co ułatwia uprawe roślin rolnikom.
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T21:06:22+01:00
Poniewaz w pasie wybrzerza i w pd wsch. czesci wyzyny są najbardziej żyzne gleby i dobrze nawadniane.