Odpowiedzi

2009-11-17T19:49:30+01:00
Na przykład że wiesz ze zawsze ktoś tam nad toba czuwa, ze ktoś cie kocha ze w każdej sytulacji twojego zycia jest z toba bog, ktory jest wszechmogacy i milosierny i oddal za ciebie zycie
6 2 6
2009-11-17T19:51:22+01:00
Cześć;]
odpowiedź:

Musze sie liczyć z tym, że po śmierci spotkam się z Panem Bogiem i stanem przed sądem ostatecznym. Dlatego zyję z Nim w miłosci przestrzegając przykazań, chodząc do koscioła... To Jemu zawdzięczam życie. Dziękuję Bogu, że objawił nam prawde o Sobie i zesłał Zbawiciela.


:D
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:55:56+01:00
Uważam że wiara w Boga stworzyciela ma na mnie duży wpływ na moją świadomość i na moję życie dlatego że wiem że bóg istnieje że patrzy na mnie z góry że zna moje dobre i złe uczynki i że to on będzie mnie sądzić na sądzie ostatecznym
często hamuje sie przed złymi uczynkami bo mam świadomość że to nie jest dobry krok do nieba
10 4 10