Odpowiedzi

2009-11-17T19:52:11+01:00
X+15=35
35-15=20
w drugiej butelce na początku bylo 20l
x-15=35
35+15=40
w pierwszej butelce bylo na poczatki 45 l.
1 5 1
2009-11-17T19:52:38+01:00
0,375+0,15=0,525<---1. butelka
2x 0,375-0,525=0,225<---2 butelka
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T19:55:06+01:00
0,375l * 2 =0,750l
0,375l - 0,15l= o,225l
0,375l + 0,15= 0,525l
0,225l + 0,525l= 0,750l

w pierwszej butelce bylo 0.525l a w drugiej 0,225l
2 5 2