*Jeden z grzybów, którego zarodniki powstają na końcach strzępek.
*Przeproowadzają fermentacje alkoholową.
*Symbioza np. borowika z dębem.
*Pasorzyt zbóż tworzący przetrwlniki zwane sporyszem.
*Antybiotyk uzyskiwany z grzybni pędzlaka.

2

Odpowiedzi

2009-11-17T20:01:05+01:00
2) bakterie
3)współżycie przynajmniej dwóch gatunków, które jest korzystne dla obu
4)buławinka czerwona
5) penicylina
3 2 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T23:16:45+01:00
1. pędzlak
2. drożdże winne
3. mikoryza
4. buławianka czerwona (ps: pasoŻyt :) )
5. penicylina
5 3 5