Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:06:41+01:00
To wydarzeniem może być np . wspinaczka . :-D

Inaczej : climbing

Recently a dangerous event met me. Friends took me on climbing. She was it is a surprise. Very sie from it I pleased. And now I remember fondly.

teraz po polsku . x-D

Ostatnio spotkało mnie niebezpieczne wydarzenie . Przyjaciele zabrali mnie na wspinaczke . Była to niespodzianka .
Bardzo sie z niej ucieszyłam . I teraz ja mile wspominam .

Mam nadzieje , że pomogłam . :-D
Pzdr .
1 3 1
2009-11-17T20:07:55+01:00
Ekscytujące niebezpieczne wydarzenie-dangerous exciting event
-wojna-war
-zamach na osobe-attack on the person
-śmierć-death
-samobójstwo-suicide
-zabójstwo -murder
-naruszenie nietykalnosci -brech of integrity

Prosze..
2009-11-17T20:15:30+01:00