Odpowiedzi

2009-11-17T19:59:29+01:00
Petycja o skrócenie roku szkolnego o 10 dni.

My, niżej podpisani domagamy się, by wakacje rozpoczęły się 10 dni wceśniej.

Uważamy, że przedłużanie roku szkolnego o kolejne dni nie pomoże ani uczniom ani nauczycielom.

Imię i nazwisko (czytelnie)

Dokładny adres lub nr dokumentu ze zdjęciem (czytelnie)

Podpis
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-18T00:14:42+01:00
Petycja o założenie w szkole szafek.

Zgłaszam się z serdeczną prośbą o założenie w naszej szkole szafek dla młodzieży,ze względu na przyszłość naszych kręgosłupów i naszego zdrowia.
Uważamy że szafki umożliwiłyby noszenie mniejszej ilości ksiązek w plecakach co pomaga zachować nam prawidłową postawę ciała.
Serdecznie prosimy o odpowiedż na naszą prośbę.

np.Samorząd Szkoły im.Hanki Sawickiej w kielcach

Podpis...
6 4 6