Odpowiedzi

2009-11-17T20:00:33+01:00
1.Wynajdują nowe wynalazki.
2.Informują ludzkość o niebezpieczeństwach ze strony przyrody.
3.Dają postęp w nauce.
4.Gdyby nie oni to gatunek ludzki wyginął.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:00:20+01:00
1. Nie było by wynalazkom dzięki którym teraz żyjemy.
2.Nie byłoby wygody, którą posiadamy np.dzięki geniuszom mamy pralke,zmywarke itp...
3. Bez geniuszy nie byłoby odkryć geograficznych...
4. Bez geniuszy nie moglibyśmy np. chodzić do szkoły;D heh Na poczkaniu wymyśliłam;p
2009-11-17T20:01:47+01:00
Geniusze popychają świat do przodu
Gdyby nie geniusze nie mielibyśmy teraz przedmiotów codziennego użytku
Potem możesz powymieniać jakieś przedmioty np. gdyby nie .... nie moglibyśmy ......
1 5 1