Odpowiedzi

2009-11-17T20:02:21+01:00
To pojęcie rozumiem w ten sposób że większość komórki jądrowej pokrywa błona.
7 1 7
2009-11-17T20:07:10+01:00
Tak jest bo komórka otoczona jest błoną, wnętrze komórki wypełnione jest błonami siateczki śródplazmatycznej i organelle komórkowe, w tym jądro równiez otoczone są błonami. Gdyby nie było błon komórka nie istniała by
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-11-17T20:11:39+01:00
Komórka jądrowa , komórki stanowi jądro komórkowe i występuje u wszystkich organizmów eukariotycznych tak zwana plazmolema i jest to system błon cytoplazmy, jest z podwójnej warstw, w której zanurzone są białka.Polega tez na tym że przechowuje informacje genetyczne i reguluje podstawowe czynności życiowych komórki.
12 4 12