Uzupełnij tekst.

Dawniej ludzie żyli w wielkich ………………………. , na które składało się
wiele spokrewnionych ze sobą rodzin. Polanie, Mazowszanie, Ślężanie to
………………………. mieszkające niegdyś na ziemiach obecnej …………..
Rycerze, mieszczanie i chłopi to …………………. , na które dzieliło się
społeczeństwo średniowieczne.

Proszę :)

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:03:43+01:00
1.osadach
2.plemiona
3.Polski
4.stany
3 5 3
  • kh24
  • Rozwiązujący
2009-11-17T20:06:40+01:00
Dawniej ludzie żyli w wielkich rodach , na które składało się
wiele spokrewnionych ze sobą rodzin. Polanie, Mazowszanie, Ślężanie to
plemiona. mieszkające niegdyś na ziemiach obecnej Polski.
Rycerze, mieszczanie i chłopi to narody , na które dzieliło się
społeczeństwo średniowieczne.
2 5 2
2009-11-17T20:07:46+01:00
1 chatach
2.plemiona
3. Polski
4. stany
1 3 1