Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:02:24+01:00
Mięśnie synergistyczne- współdziałają w wykonywaniu tego samego rodzaju ruchu, np. mięśnie żebrowe czy mięśnie tułowia.
4 4 4
2009-11-17T20:03:05+01:00
Synergizm jest to zjawisko wzajemnego wzmocnienia działania kilku substancji wtedy, gdy występują razem w danym środowisku. Synergetyczne układy ekstrakcyjne stosowane są w praktyce do selektywnego wydzielania i rozdziału różnych mieszanin.
1 2 1
2009-11-17T20:05:33+01:00
Mięśnie synergistyczne odpowiadają za ten sam ruch-jeden. współdziałające ze sobą(grupa mm. kulszowo-goleniowo).
2 4 2