Odpowiedzi

2009-11-17T20:04:08+01:00
Ponieważ prowadzi ona do zaburzenia funkcji zyciowych organizmu.
Najlepsza Odpowiedź!
  • lok2
  • Początkujący
2009-11-17T20:04:35+01:00
Dletego ze sa problemy z sercem i oddychaniem z poruszaniem sie ale nawet z mówieniem .Często to prowadzi do szybkiego zmeczenia.
2009-11-17T20:17:16+01:00
Ponieważ nie leczona i nie kontrolowana prowadzi do zaburzenia pewnych organów a nawet w konsekwencji do śmierci....