Zapisz wyrażenia algebraiczne
a)potrojony sześcian liczby x.
b_Suma kwadratu liczby a oraz iloczynu liczb b,c i d.
c)Kwadrat różnicy liczb m i n.
d)Różnica sześcianów liczb x i y.
e) Iloraz podwojonej liczby c oraz sumy kwadratów liczb a i b.

3

Odpowiedzi

2009-11-17T20:09:32+01:00
A) 3x(sześcian)
b) a(kwadrat) + (b*c*d)
c) (m-n) [do kwadratu]
d) x (sześcian) - y(sześcian)
e) 2c + ( a [kwadrat]+b [kwadrat])
2009-11-17T20:09:10+01:00
A)potrojony sześcian liczby x.
a. 3x³
b_Suma kwadratu liczby a oraz iloczynu liczb b,c i d.
b. a²+ bcd
c)Kwadrat różnicy liczb m i n.
c. (m-n)²
d)Różnica sześcianów liczb x i y.
x³ - y³
e) Iloraz podwojonej liczby c oraz sumy kwadratów liczb a i b.
2c/(a²+b²)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:10:25+01:00
A) 3x³
b) a² + bcd
c) (m - n)²
d) x³ - y³
e) 2c ÷ (a² + b²)

pozdr ;)