Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Aspi
  • Początkujący
2009-11-17T20:10:51+01:00
za Jagiellonów zostały zawarte"Śluby Wiedeńskie", gdyż Jagiellonowie bali sie walczyć na trzech frontach bo wiedzieli, że sobie nie poradzą i zamiast zrobić coś aby zatrzymać dla siebie te dwa państwa oni zgodzili sie na śluby.
4 4 4
2009-11-17T21:06:48+01:00
Wiem tylko tyle że;
Podczas ślubów wiedeńskich uzgodniono że w razie wymarcia Jagielonów Czesko-Węgierskich tron po nich przejmują Habsburgowie , a nie Jagielonowie Polscy...........
2 5 2