Odpowiedzi

2009-11-17T20:20:20+01:00
1.Bóg chciał sprawdzić na ile Abraham jest mu wierny a jak wiele jest w stanie dla niego poświęcić.
2.Abraham był bardzo dzielny, odważny i udowodnił że bardzo kocha Boga gdyż był w stanie dla niego poświecić swojego jedynego syna
6 3 6
2009-11-17T20:21:53+01:00
1.Bóg wystawił Abrahama na próbę, gdyż chciał zobaczyć jak wiele dla niego znaczy i czy Abraham jest w stanie zawierzyć mu swoje jedyne dziecko
2. Abraham mimo mieszanych uczuć, postanowił nie sprzeciwiać się bogu i spełnić jego prośbę
6 1 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:22:05+01:00
1. Historia Abrahama ukazuje relacje między Bogiem i człowiekiem. Bóg dominuje , decyduje o losie człowieka, czasami wystawia go na próbę. Człowiek podporządkowuje się Bogu. Ufa mu i spełnia wszystkie jego nakazy.

2.Abraham był w stanie poświęcić wszystko dla Boga, dlatego jego postępowanie świadczy o tym, że jest on bardzo odważny i dzielny. Udowodnił jak bardzo kocha Boga i, że jest mu oddany.
13 4 13