Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:17:54+01:00
Pole kwadratu:
a=200cm
P=a²
P=200²= 40000cm²

Pole prostokąta
a=199cm
b=201cm
P=ab
p=199*201= 39999cm²

Opd: kwadrat ;)
2009-11-17T20:18:47+01:00
wzór na pole kwadratu: a*a
a=200cm
a=200cm
P=200*200=40000cm²
wzór na pole prostokąta: a*b
a=199cm
b=201cm
P=199*201=39999cm²
Odp: Większe pole ma kwadrat o bokach 200cm niż prostokąt o wymiarach 199x201cm.

Myślę że pomogłam
2009-11-17T20:19:31+01:00
Pole kwadratu:
a²=200²=40000cm²

Pole prostokontu:
a*b=199*201=39999cm²