Dopisz 3 zdania zakończenia tak, by w sposób niedosłowny , lecz ukryty , przekazywała pewną naukę:
Pewien bogacz stwierdził któregoś dnia, że ma już wszystko, czego pragnął. Bolało go jednak, że nie wszyscy o tym wiedzieli i nie podziwiali go za to. Postanowił więc wznieść w środku miasta wielką górę ze złota i nazwać ją swoim imieniem. Gdy na jego rozkaz wzniesiono górę ...

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:22:27+01:00
Pewien bogacz stwierdził któregoś dnia, że ma już wszystko, czego pragnął. Bolało go jednak, że nie wszyscy o tym wiedzieli i nie podziwiali go za to. Postanowił więc wznieść w środku miasta wielką górę ze złota i nazwać ją swoim imieniem. Gdy na jego rozkaz wzniesiono górę ♥ był zachwycony jej widokiem. Codziennie przechodził obok, i z dnia na dzień liczba osób podziwiająca jego dobytek wzrastała. Któregoś dnia przechodzeń proste pytanie bogaczowi, nie wiedząc, że to jego góra: "Dlaczego ludzie chcą zyskać szacunek, przez swoje dorobki, a inni zdobywają go tak łatwo sercem", zaś ten zaskoczony nie udzielił mu odpowiedzi. ♥


:)) ;*
2009-11-17T20:26:59+01:00
W mgnieniu oka mieszkańcy wzięli sobie z niej czego potrzebowali a jemu zostało pare marnych groszy . Obrażony bogacz postanowił odebrać co jego i chodził od domu do domu lecz nikt mu nie otwierał , nikt nie chciał z nim rozmawiać gdyż uważali że jest egoistą .. w mieście słyszał uwagi i czuł na sobie spojrzenia ludzi . nikt nie zwrócił uwagi na to , że bogacz sobie odpuścił i nie zwracał uwagi na swój majątek gdyż znalazł sobie żone potem mieli dzieci i zajmował się głównie nimi ale w dostatku " bogacz" poznał co to prawdziwa praca gdy musiał zarobić na utrzymanie swojej rodziny
1 2 1