1.ZNAJDŹ LICZBĘ KTÓREJ
50 PROCENT WYNOSI 5
200 PROCENT WYNOSI 52
10 PROCENT WYNOSI 33
100 PROCENT WYNOSI 350
1 PROCENT WYNOSI 2.55
25 PROCENT WYNOSI 3. 5
20 PROCENT WYNOSI 8.4

2. ZNAJDŹ LICZBĘ KTÓREJ
5 PROCENT TO 40
125 PROCENT TO 40
15.5 PROCENT TO 155
30 PROCENT TO 3.3
130 PROCENT TO 26

3. OBLICZ
1.5 PROCENT LICZBY 153600
20 PROCENT LICZBY 18560
LICZBA KTÓREJ 1.5 WYNOSI 67.5
LICZBA KTÓREJ 1 PROCENT WYNOSI 276.52

POMÓZCIE DAŁABYM WIĘCEJ PUNKTÓW ALE NIESTETY NIE MAM

4

Odpowiedzi

2009-05-11T19:29:15+02:00
1.
10
26
330
350
255
14
22

2.
800
32
1000
11
20

3.
2304
3712
4500
27652
2 5 2
2009-05-11T19:36:05+02:00
1.
10
26
330
350
255
14
33,6

2.
800
312,5
100
11
20

3.
2304
3712
4500
27652
1 5 1
2009-05-11T19:37:15+02:00
Zadanie 1:
50 PROCENT WYNOSI 5 = 10
200 PROCENT WYNOSI 52=26
10 PROCENT WYNOSI 33=330
100 PROCENT WYNOSI 350=350
1 PROCENT WYNOSI 2.55=255
25 PROCENT WYNOSI 3. 5=14
20 PROCENT WYNOSI 8.4=33,6

Zadanie 2:
5 PROCENT TO 40=800
125 PROCENT TO 40=32
15.5 PROCENT TO 155=1000
30 PROCENT TO 3.3=11
130 PROCENT TO 26=20
Zadanie 3:
Spiszesz w szkole:P






10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-05-13T20:19:36+02:00
1.
a) 10
b) 26
c) 330
d) 350
e) 255
f) 14
g) 42

2.
a) 800
b) 50
c) 1000
d) 10,23
e) 20

3.
a) 2304
b) 3712
c) 4500
d) 27652
20 4 20