Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:29:34+01:00
Sin30stopni + 2 tg do kwadratu 60 stopni
____________________________________ =
(1 - sin 45 stopni) ( 1 + cos 45 stopni)

[½+2*(√3)²] / [ (1-√2/2)*(1+√2/2) ] = [½*6] / [1+√2/2-√2/2-2/4] = [3]/[1-2/4] = [3]/[2/4] = 3:½ = 3*2 = 6
1 5 1
2009-11-17T20:32:56+01:00
Jak to rozwiazac?

1.

sin30stopni + 2 tg do kwadratu 60 stopni
____________________________________________ =

(1 - sin 45 stopni) ( 1 + cos 45 stopni)



1/2+2*3
-------------------------=
(1-√2/2)(1+√2/2)

1/2+2*3
-------------------------=
1-2/4

1/2+2*3
-------------------------=
1/2

1+4*3=13