Zad.2/53

Zamień na:

a) cm²:
10 m²,
5 m²,
1,6 m²,
23,5 m²,
4 dm²,
15 dm²,
120 dm²,
1,4 dm²,
140 mm²,
1500 mm²,
7 a,
0,035 ha.


b)m²:
142 cm²,
340 dm²,
12,6 cm²,
2000cm²,
5 a ,
12,5 a,
13 ha,
18,3 a,
180 ha,
2 km²,
0,4 a,
12 km².


c)ary:
4730 cm²,
125 dm²,
450 m ²,
200500 m²,
43,7 m²,
1670 m²,
0,35 ha,
1000 ha,
4 ha,
12,3 ha,
12 km²,
103,46 ha.


d)hektary:
24600 dm²,
890620 m²,
1959 a,
250000 dm²,
210 a,
427805 m²,
5260597 km²,
320000000cm ²,
62508870 a,
27,10 a,
20010000 km²,
1986000 a.

3

Odpowiedzi

2009-11-17T20:50:40+01:00
A) cm²:
10 m², = 100000 cm²
5 m², = 50000 cm²
1,6 m², = 16000 cm²
23,5 m², = 235000 cm²
4 dm², = 2350 cm²
15 dm², = 1500 cm²
120 dm², = 12000 cm²
1,4 dm², = 140 cm²
140 mm², = 1.4 cm²
1500 mm², = 15 cm²
7 a, = 7000000 cm²
0,035 ha. = 3500000 cm²


b)m²:
142 cm², = 0.0142 m²
340 dm², = 3.4 m²
12,6 cm², = 0.00126 m²
2000cm², = 0.2 m²
5 a , = 500 m²
12,5 a, = 1250 m²
13 ha, = 130000 m²
18,3 a, = 1830 m²
180 ha, = 1800000 m²
2 km², = 2000000 m²
0,4 a, = 4000 m²
12 km². = 12000000 m²


c)ary:
4730 cm², = 0.00473 a
125 dm², = 0.0125 a
450 m ², = 4.5 a
200500 m², = 2005 a
43,7 m², = 0.437 a
1670 m², = 16.7 a
0,35 ha, = 35 a
1000 ha, = 100000 a
4 ha, = 400 a
12,3 ha, = 1230 a
12 km², = 120000 a
103,46 ha. = 10346 a


d)hektary:
24600 dm², = 0.0246 ha
890620 m², = 89.062 ha
1959 a, = 19.59 ha
250000 dm², = 0.25 ha
210 a, = 2.1 ha
427805 m², = 42.781 ha
5260597 km², = 526060000 ha
320000000cm ², = 3.2 ha
62508870 a, = 625090 ha
27,10 a, = 0.271 ha
20010000 km², = 2001000000 ha
1986000 a. = 19860 ha
1 5 1
2009-11-17T21:15:49+01:00
A) cm²:
10 m², = 100000 cm²
5 m², = 50000 cm²
1,6 m², = 16000 cm²
23,5 m², = 235000 cm²
4 dm², = 2350 cm²
15 dm², = 1500 cm²
120 dm², = 12000 cm²
1,4 dm², = 140 cm²
140 mm², = 1.4 cm²
1500 mm², = 15 cm²
7 a, = 7000000 cm²
0,035 ha. = 3500000 cm²
b)m²:P


142 cm², = 0.0142 m²
340 dm², = 3.4 m²
12,6 cm², = 0.00126 m²
2000cm², = 0.2 m²
5 a , = 500 m²
12,5 a, = 1250 m²
13 ha, = 130000 m²
18,3 a, = 1830 m²
180 ha, = 1800000 m²
2 km², = 2000000 m²
0,4 a, = 4000 m²
12 km². = 12000000 m²


c)ary:
4730 cm², = 0.00473 a
125 dm², = 0.0125 a
450 m ², = 4.5 a
200500 m², = 2005 a
43,7 m², = 0.437 a
1670 m², = 16.7 a
0,35 ha, = 35 a
1000 ha, = 100000 a
4 ha, = 400 a
12,3 ha, = 1230 a
12 km², = 120000 a
103,46 ha. = 10346 a


d)hektary:PPP
24600 dm², = 0.0246 ha
890620 m², = 89.062 ha
1959 a, = 19.59 ha
250000 dm², = 0.25 ha
210 a, = 2.1 ha
427805 m², = 42.781 ha
5260597 km², = 526060000 ha
320000000cm ², = 3.2 ha
62508870 a, = 625090 ha
27,10 a, = 0.271 ha
20010000 km², = 2001000000 ha
1986000 a. = 19860 ha

:)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:22:43+01:00
A) cm²:
10 m² = 100000 cm²
5 m² = 50000 cm²
1,6 m² = 16000 cm²
23,5 m² = 235000 cm²
4 dm² = 400 cm²
15 dm² = 1500 cm²
120 dm² = 12000 cm²
1,4 dm² = 140 cm²
140 mm² = 1,4 cm²
1500 mm² = 15 cm²
7 a = 7000000 cm²
0,035 ha = 35000 cm²


b)m²:
142 cm² = 0,0142 m²
340 dm² = 3,4 m²
12,6 cm² = 0,00126 m²
2000cm² = 0,2 m²
5 a = 500 m²
12,5 a = 1250 m²
13 ha = 130000 m²
18,3 a = 1830 m²
180 ha = 1800000 m²
2 km² = 2000000 m²
0,4 a = 40 m²
12 km² = 12000000 m²


c)ary:
4730 cm² = 0,00473 a
125 dm² = 0,0125 a
450 m ² = 4.5 a
200500 m² = 2005 a
43,7 m² = 0,437 a
1670 m² = 16,7 a
0,35 ha = 35 a
1000 ha = 100000 a
4 ha = 400 a
12,3 ha = 1230 a
12 km² = 120000 a
103,46 ha = 1034600 a


d)hektary:
24600 dm² = 0,0246 ha
890620 m² = 89,062 ha
1959 a = 19,59 ha
250000 dm² = 0,25 ha
210 a = 2.1 ha
427805 m² = 42,7805 ha
5260597 km² = 5,260597×10 do ósmej ha
320000000cm ² = 3,2 ha
62508870 a = 625088,7 ha
27,10 a = 0,271 ha
20010000 km² = 2,001×10 do dziewiątej ha
1986000 a = 19860 ha
1 5 1