Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:34:03+01:00
Demokracja; "jest ustrojem idealnym, poniewaz jak do tej pory nie udalo sie wymyslec lepszego".
Dlaczego?
Ponieważ władza należy do obywateli, społeczeństwa, nie do jednej osoby.
Każdy z nas, bez względu na płeć, czy wykształcenie, może wpływać na władzę.
3 1 3
2009-11-17T23:40:45+01:00
Demokracja ponieważ daje możliwość decydowania nie tylko o losie swoim ale o losie całego narodu. Daje możliwość wolnych wyborów (4 przymiotnikowych) oraz wygłaszania swoich opini na różne tematy (Wolność słowa). Daje również możliwość wyrażenia w swoich opini w geście strajków.
3 1 3
2009-11-17T23:55:22+01:00
Demokracja wymyślona przez Greków.Od tamtej pory nie wymyślili nic lepszego i za to jesteśmy bardzo Grekom wdzięczni, bo dzięki nim mamy wspaniałe prawo pozwalające nam swobodnie wyrażać nasze zdanie.
1 1 1