Rozwinięcie dziesiętne nieskończone ma liczba :
a)35 b)38 c)1339 d)1734

wiem że to jest proste zapewne.matma nie jest moją mocną stroną... bardzo prosiłbym o napisanie obliczeń jakie trzeba wykonać ,żebym na przyszłość wiedział

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:23:38+01:00
2009-11-17T20:24:51+01:00
1339 ponieważ dzieli się tylko na sama siebie i przez jeden i to są liczby nieskonczone, bo przez inne liczby nie dzielą sie aby wyszły liczby całkowite
4 5 4