Odpowiedzi

2009-11-17T20:29:02+01:00
Wady postawy stanowią problem społeczny w wielu kategoriach. Tak rodzinnej jak i ekonomicznej, edukacyjnej czy medycznej. W perspektywie wielu lat walki z wadami postawy wyraźnie zaznacza się rola działania profilaktycznego i postępowania mającego na celu jak największe wyeliminowanie potencjalnych przyczyn powstania nabytych wad postawy u dzieci i młodzieży. Jednocześnie, obserwowany znaczny, postęp technik medycznych pozwala obecnie na bardzo efektywne eliminowanie tych przyczyn powstania wad postawy , które wynikają z chorób wrodzonych lub chorób okresu niemowlęctwa i dzieciństwa. Tym niemniej podawane przez liczne opracowania statystyczne wyniki wskazują na fakt że wśród młodzieży szkolnej ( wg różnych danych ) częstość występowania wad postawy jest zatrważająca bo wynosi od 50 do 94 %


1 5 1
2009-11-17T20:29:21+01:00
-Skolioza
-lordoza
-kifoza.
-inne rodzaje skrzywień kręgosłupa
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T20:31:42+01:00
Osteoporoza-prowadzi do zachwiania równowagi pomiędzy procesami tworzenia i rozkładania kości
reumatyzm- pojęcie dotyczace róznego rodzaju dolegliwości ze stawami kośćmi i mięśniami
skolioza- wada postawy czyli boczne skrzywienie kręgosłupa
1 5 1