Jest to zadanie z Techniki:)
Proszę o przysyłanie jak najwięcej pomysłów i najlepszy zostanie nagrodzony ;)
Proszę wynaleźć coś czego jeszcze nie ma na świece. Dokładny opis, zastrzeżenia obrazek to ja sama spróbuje narysować ;) Tylko proszę coś łatwego bo później będę musiała sama to skonstruować!! Z góry dzięki ;** Pamiętać-łatwe, dokładny opis użytku itp. i oczywiście coś czego jeszcze nie ma na świecie xD

3

Odpowiedzi

2009-11-17T21:03:02+01:00
Jeśli chodzi o coś czego jeszcze nikt nie wynalazł ty nie bardzi moge ci pomóc, ale jesli to coś poprostu nie jest popularne to wejdź sobie na www.spryciarze.pl a tam pewnie znajdziesz cos ciekawego i dowiesz się jak to zrobić. Mam nadzieję że jakoś ci pomogłam. powodzenia
  • kyu
  • Rozwiązujący
2009-11-17T21:06:46+01:00
Kask czytający myśli.
Zwykły kask, z dwoma antenkami (w dodwolnym kolorze), wyłapującymi myśli. Ze środka kasku wystaje kółeczko - służy do ustawiania w promieniu ilu kilometrów słyszy się cudze myśli.

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-17T21:06:58+01:00
Uważam, że na świecie nie ma sprawiedliwości. Potrafisz skonstruować?? ;D Oczywiście to był żart ;P
Znajdź serek na Duży Głód. Albo wiecznie nieprzeterminowujący się dżem (nowej generacji). xD PS. Dżem nie musi być zjadliwy ;p
Albo odpowiednia w tym sezonie będzie maseczka na twarz, która nie przepuszcza zarazków. Mogłaby być n.p. w postaci kremu samoodizolowującego od bakterii i zarazków ;)
Albo stwórz 'drzewko pecha' i podaruj go nauczycielce/nauczycielowi twierdząc, że przynosi szczęście każdemu, kto go komuś odda. xD
Albo 'drzewko smaku na pożarcie'. xD Każdy, kto jest głodny lub musi koniecznie zmienić sobie smak, bo właśnie polizał (albo zjadł) cos niedobrego, może skosztować "listek" tego drzewka, którym będzie n.p. kawałek bułki, albo cukierek. :)
Ja natomiast miałabym ochotę na 'drzewko dobrego smaku' (albo nazwij je sobie jak tam Ci się podoba), które jako listki miałoby gumy do żucia, służące również poprawieniu smaku, lub po prostu odświeżeniu oddechu. Myślę, że to przydatna rzecz w dzisiejszych czasach. :D

PS. Przepraszam, że tak o jedzeniu, ale własnie jem kolację ;p